طراحی محصولات جدید در صنایع مختلف از جمله صنایع غذایی فرایند پیچیده ای است که متضمن عبور از مراحل مختلف بوده و نیازمند مطالعات گسترده و صرف زمان مناسب است. این عملیات در واحدهایی تحت عنوان واحدهای تحقیق و توسعه انجام می پذیرد. واحدهای طراحی و توسعه در هر سازمان بعنوان مغز متفکر سازمان محسوب شده و مهمترین اهداف آن ها بشرح زیر است: 1- توسعه محصولات جدید 2- بهینه سازی محصولات تولید شده ثبتی 3- رفع عدم انطباقها و مشکلات تولید محصولات 4- رفع شکایات و نارضایتیهای ناشی از محصول بعبارت دیگر و ...
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر